Zapisz się do naszego NewsLettera i odbierz kod wartości -10 PLN na pierwsze zakupy:  Chcę Się Zapisać

Silnik MIG 2025 12V RACE Zobacz większe

Silnik MIG 2025 12V RACE

GPX/96578

Nowy produkt

Prezentujemy nowy model silnika szczotkowego o nazwie MIG 2025 12V RACE firmy GPX Extreme. Wyposażony w magnes wykonany z jednego z najsilniejszych ferrytów (technologia WET) do szczotek węglowych. Jest idealnym napędem do samochodów zasilanych 12-14,8V. ...

Więcej szczegółów

3 szt

 

dostępne

 

Ostatnie sztuki!

Dostawa już od 14,00 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCzas dostawyCena
Kurier - HURGIM Kurier - HURGIM 1-3 dni 14,00 zł
Poczta - HURGIM Poczta - HURGIM 1-3 dni 14,00 zł
Paczkomaty 24/7 - HURGIM Paczkomaty 24/7 - HURGIM 1-3 dni 15,00 zł
Kurier [drop i wysyłka z kilku magazynów] Kurier [drop i wysyłka z kilku magazynów] 1-5 dni 25,00 zł

43,99 zł brutto

GPX Extreme

Więcej informacji

Prezentujemy nowy model silnika szczotkowego o nazwie MIG 2025 12V RACE firmy GPX Extreme. Wyposażony w magnes wykonany z jednego z najsilniejszych ferrytów (technologia WET) do szczotek węglowych. Jest idealnym napędem do samochodów zasilanych 12-14,8V. Dostarcza 2,5 razy więcej momentu obrotowego niż standardowy MIG 2025. Obroty bez obciążenia 18000 obr./min przy 12V.

Prezentowany silnik zastąpił popularnego MIGa 2025 12V Racing. W porównaniu do starszego modelu, w wersja RACE charakteryzuje się większymi o ok. 1400 obrotami silnika.

Dane techniczne:
  • Nominalne napięcie: 12V (6-14,8V)
  • Obroty bez obciążenia: 18000 obr./min przy 12V.
  • Średnica: 15-20mm
  • Średnica osi: 2mm
  • Długość korpusu: 25mm
  • Waga: 18g

Opinie

Napisz opinię o produkcie

Silnik MIG 2025 12V RACE

Silnik MIG 2025 12V RACE

Prezentujemy nowy model silnika szczotkowego o nazwie MIG 2025 12V RACE firmy GPX Extreme. Wyposażony w magnes wykonany z jednego z najsilniejszych ferrytów (technologia WET) do szczotek węglowych. Jest idealnym napędem do samochodów zasilanych 12-14,8V. ...

30 innych produktów w tej samej kategorii: