REALIZACJA ZAMÓWIEŃ - najczęściej zadawane pytania w sklepie Hobby i Zabawa.
Kiedy otrzymam zamówienie?
Zamówienia wysyłamy na bieżąco. Najczęściej jest to w tym samym dniu jeżeli zostało opłacone do godz. 12:00. Zazwyczaj zamówienia są wysyłane z ciągu 1-2 dni roboczych. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele i święta.
00
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Wszyscy klienci otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”. Jeżeli w ciągu 3 dni od opłacenia zamówienia nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem wysyłki - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
00
Pomyliłem się wybierając paczkomat, jak mogę wybrać inny?
W przypadku zauważonej pomyłki, proszę się z nami skontaktować i podać właściwy identyfikator paczkomatu. Kontakt 24/7 na e-maila: sklep@hobbyizabawa.pl lub telefonicznie: 517759795 w godzinach: 10-17 w dni robocze.
00
Czy jest możliwość dokonania zmiany w zamówieniu?
Tak. Proszę się z nami skontaktować: sklep@hobbyizabawa.pl, edytujemy zamówienie w razie potrzeby. Możemy dodać lub usunąć pozycję, zmienić ilość, zmienić opcję dostawy i sposób zapłaty. Jeżeli zamówienie zostało już wysłane, wówczas zmiany nie będą możliwe.
00
Dlaczego po złożeniu zamówienia nie otrzymałem potwierdzenia na adres mailowy?
Możliwe przyczyny nieotrzymania potwierdzenia po złożeniu zamówienia to:
1) Mail z potwierdzeniem wpadł do folderu ze spamem - wówczas należy ten folder przeszukać.
2) W danych podczas składania zamówienia, został podany adres mailowy z błędem - jeżeli w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia, nie otrzymasz potwierdzenia i nie będzie go również w folderze spam - prosimy okontakt.
3) Zamówienie nie zostało dokończone. Zamówienie zostało przerwane na którymś z etapów. Zawsze po złożeniu zamówienia, wyświetlana jest strona podziękowania "Thank You Page". Jeżeli proces zamawiania nie zakończył się wyświetleniem strony jak na załączonych niżej grafikach, wówczas prosimy okontakt.
Po prawidłowo złożonym zamówieniu (wysyłka + płatność Przelewy24), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):
Po prawidłowo złożonym zamówieniu (wysyłka + przelew bezpośredni na nasze konto bankowe), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):
Po prawidłowo złożonym zamówieniu (odbiór osobisty + płatność przy odbiorze), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):