Realizacja zamówień

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ - najczęściej zadawane pytania w sklepie Hobby i Zabawa.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Zamówienia wysyłamy na bieżąco. Najczęściej jest to w tym samym dniu jeżeli zostało opłacone do godz. 12:00. Zazwyczaj zamówienia są wysyłane z ciągu 1-2 dni roboczych. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele i święta.

1

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Wszyscy klienci otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”. Jeżeli w ciągu 3 dni od opłacenia zamówienia nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem wysyłki - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

0

Pomyliłem się wybierając paczkomat, jak mogę wybrać inny?

W przypadku zauważonej pomyłki, proszę się z nami skontaktować i podać właściwy identyfikator paczkomatu. Kontakt 24/7 na e-maila: sklep@hobbyizabawa.pl lub telefonicznie: 517759795 w godzinach: 10-17 w dni robocze.

0

Czy jest możliwość dokonania zmiany w zamówieniu?

Tak. Proszę się z nami skontaktować: sklep@hobbyizabawa.pl, edytujemy zamówienie w razie potrzeby. Możemy dodać lub usunąć pozycję, zmienić ilość, zmienić opcję dostawy i sposób zapłaty. Jeżeli zamówienie zostało już wysłane, wówczas zmiany nie będą możliwe. 

0

Dlaczego po złożeniu zamówienia nie otrzymałem potwierdzenia na adres mailowy?

Możliwe przyczyny nieotrzymania potwierdzenia po złożeniu zamówienia to:

1) Mail z potwierdzeniem wpadł do folderu ze spamem - wówczas należy ten folder przeszukać.

2) W danych podczas składania zamówienia, został podany adres mailowy z błędem - jeżeli w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia, nie otrzymasz potwierdzenia i nie będzie go również w folderze spam - prosimy o kontakt.

3) Zamówienie nie zostało dokończone. Zamówienie zostało przerwane na którymś z etapów. Zawsze po złożeniu zamówienia, wyświetlana jest strona podziękowania "Thank You Page". Jeżeli proces zamawiania nie zakończył się wyświetleniem strony jak na załączonych niżej grafikach, wówczas prosimy o kontakt.

Po prawidłowo złożonym zamówieniu (wysyłka + płatność Przelewy24), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Strona podziękowania po poprawnej płatności w Przelewy24

Po prawidłowo złożonym zamówieniu (wysyłka + przelew bezpośredni na nasze konto bankowe), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Strona podziękowania po złożonym zamówieniu z wuborem płatności - przelew bezpośredni

Po prawidłowo złożonym zamówieniu (odbiór osobisty + płatność przy odbiorze), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Strona podziękowania po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym

0