Zapisz się do naszego NewsLettera i odbierz kod wartości - 10PLN na pierwsze zakupy: Chcę Się Zapisać

Pytania ogólne

Najczęściej zadawane pytania w sklepie Hobby i Zabawa.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie. Zamówienie należy złożyć na stronie sklepu HobbyiZabawa.pl. Po złożeniu zamówienia, przez klienta, na stronie sklepu, otrzymujemy niezbędne dane potrzebne do jego prawidłowego zrealizowania. Z drugiej strony, klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia oraz niezbędne dane do wykonania przelewu. Dodatkowo, klient jest informowany o kolejnych krokach realizacji zamówienia, tj. o wysyłce czy możliwości odbioru w punkcie.  

0

W jakich godzinach sklep jest otwarty?

Jesteśmy sklepem internetowym, a to znaczy, że zamówienia można składać codziennie przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w dni wolne i święta. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, a ewentualne odbiory osobiste, prosimy uzgadniać wcześniej telefonicznie lub mailowo.

1

Czy do zamówienia otrzymam fakturę vat?

Tak. Podczas składania zamówienia proszę zaznaczyć odpowiednie pole "Dokument sprzedaży" - "Faktura Vat..." oraz wypełnić pola w adresie rozliczeniowym: "Firma" i "NIP".

0

Czy muszę zakładać konto w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

NIe. Zamówienie w sklepie HobbyiZabawa.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. W trakcie składania zamówienia podajesz jedynie dane konieczne do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów.

0

Mam pytanie, gdzie mogę je zadać?

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na interesujące cię pytanie w naszym dziale FAQ, proszę przesłać je na adres e-mail: sklep@hobbyizabawa.pl. Postaramy się odpowiedzieć w ciągu kilku-kilkunastu godzin. 

1