FAQ

WITAMY NA STRONIE FAQ, ZNAJDZIESZ TUTAJ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.

Kliknij w pytanie, żeby rozwinąć odpowiedź.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie. Zamówienie należy złożyć na stronie sklepu HobbyiZabawa.pl. Po złożeniu zamówienia, przez klienta, na stronie sklepu, otrzymujemy niezbędne dane potrzebne do jego prawidłowego zrealizowania. Z drugiej strony, klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia oraz niezbędne dane do wykonania przelewu. Dodatkowo, klient jest informowany o kolejnych krokach realizacji zamówienia, tj. o wysyłce czy możliwości odbioru w punkcie.  

1

W jakich godzinach sklep jest otwarty?

Jesteśmy sklepem internetowym, a to znaczy, że zamówienia można składać codziennie przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w dni wolne i święta. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, a ewentualne odbiory osobiste, prosimy uzgadniać wcześniej telefonicznie lub mailowo.

1

Czy do zamówienia otrzymam fakturę vat?

Tak. Podczas składania zamówienia proszę zaznaczyć odpowiednie pole "Dokument sprzedaży" - "Faktura Vat..." oraz wypełnić pola w adresie rozliczeniowym: "Firma" i "NIP".

1

Kiedy otrzymam zamówienie?

Zamówienia wysyłamy na bieżąco. Najczęściej jest to w tym samym dniu jeżeli zostało opłacone do godz. 12:00. Zazwyczaj zamówienia są wysyłane z ciągu 1-2 dni roboczych. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele i święta.

1

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Wszyscy klienci otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”. Jeżeli w ciągu 3 dni od opłacenia zamówienia nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem wysyłki - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

1

Pomyliłem się wybierając paczkomat, jak mogę wybrać inny?

W przypadku zauważonej pomyłki, proszę się z nami skontaktować i podać właściwy identyfikator paczkomatu. Kontakt 24/7 na e-maila: sklep@hobbyizabawa.pl lub telefonicznie: 517759795 w godzinach: 10-17 w dni robocze.

0

Czy w sklepie Hobby i Zabawa zapłacę kartą?

Przy zamówieniach z opcją wysyłki jest możliwość płacenia kartą. Płatności kartą oraz inne szybkie i bezpieczne metody zapewnia partner Przelewy 24. Natomiast, przy odbiorze osobistym, takiej możliwości nie ma. Po odbiór osobisty należy się zgłosić z wyliczoną kwotą/gotówką. Grafika poniżej, przedstawia możliwe opcje płatności (Przelewy24), w sklepie Hobby i Zabawa (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Szybkie i bezpieczne płatności w sklepie Hobby i Zabawa - Przelewy24

0

Wybrałem płatność przelewem. Na jaki numer konta mam zrobić wpłatę?

Po złożeniu zamówienia, wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu, wysyłamy na e-mail podany podczas jego składania. Wpłatę należy wykonać na dane:

PW WiktoriaK
ul. Michałowicza 12
43-300 Bielsko-Biała
Alior Bank SA: 76 2490 1044 0000 4200 4679 1947

W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.

1

Czy sklep Hobby i Zabawa jest sklepem stacjonarnym?

Nie. Sklep Hobby i Zabawa jest sklepem internetowym i zasadniczo zamówienia realizujemy poprzez wysyłkę. Udostępniamy jednak odbiory osobiste w siedzibie naszej firmy - dotyczy to tylko części asortymentu.

1

Czy sklep Hobby i Zabawa wysyła zamówienia za pobraniem?

Tak, ale... Przesyłki pobraniowe realizujemy jedynie za pośrednictwem ORLEN Paczka. Wartość takiej przesyłki, łącznie z kosztem dostawy, nie może przekroczyć 400 zł. Opcja przesyłki pobraniowej dostępna jest w przypadku produktów wysyłanych w magazynu w Bielsku-Białej.

0

Jakie są opcje dostawy?

Zamówienia wysyłamy kurierem InPost, DPD, GLS i Paczką Poczty Polskiej - Pocztex24 i Pocztex48. Realizujemy również wysyłki do Paczkomat 24/7 oraz do punktów ORLENpaczka. Dla klientów z okolic lub przejezdnych, udostępniamy odbiory osobiste. Jednak ta opcja dotyczy wyłącznie asortymentu, który mamy na magazynie w Bielsku-Białej. Możliwe opcje i koszty wysyłki możesz sprawdzić tutaj.

0

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak - ale nie dotyczy wszystkich produktów. Jeżeli na stronie z przedmiotem w sekcji: "Dostawa/Sprawdź koszt wysyłki" jest dostępna opcja odbioru osobistego, wówczas taki przedmiot będzie można odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych, zwrotów i reklamacji. Po skompletowaniu zamówienia, otrzymasz e-maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Prosimy wówczas, uzgodnić mailowo lub telefonicznie, konkretny dzień i przybliżoną godzinę odbioru. Jak sprawdzić dostępne opcje dostawy na stronie przedmiotu przedstawiamy na poniższej grafice (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Powiększ grafikę

0

Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiście?

Po prawidłowo złożonym zamówieniu, w którym wybrałeś jako dostawę - odbiór osobisty - w ciągu kilkunastu godzin otrzymasz e-maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Takie zamówienie możesz odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych, zwrotów i reklamacji:

PW WiktoriaK
ul. Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
tel. 517 759 795
mail: sklep@hobbyizabawa.pl

0

Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić kartą lub BLIK-iem?

Nie. Przy odbiorze osobistym akceptujemy tylko płatność gotówką.

0

Otrzymałem zamówienie i chcę je zwrócić. Ile mam czasu na odesłanie?

Każdy konsument ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, od czasu doręczenia paczki przez kuriera lub odebrania z wybranego punktu odbioru. W tym czasie, a najpóźniej w czasie kolejnych 14 dni klient powinien odesłać do nas zwracany towar.

1

Na jaki adres mam odesłać zwracany towar?

Zwrot proszę wysyłać na adres: 

PW WiktoriaK
ul. Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
tel. 517 759 795
mail: sklep@hobbyizabawa.pl

Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

0

Zwróciłem towar - kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu zwrotu, informujemy o jego rejestracji w systemie. Od tego czasu mamy 14 dni na zweryfikowanie zwrotu i wypłatę środków. Jeżeli zwrócony towar jest nieuszkodzony, nie nosi śladów używania, to wówczas zwrot środków dokonywany jest niezwłocznie. W przypadku występujących uszkodzeń, czy zużycia przedmiotu - wówczas ten czas może się wydłużyć do 14 dni. Związane jest to z określeniem ewentualnego obniżenia wartości przedmiotu. 

Aby przyśpieszyć wypłatę środków, proszę zadbać o:

- właściwe zabezpieczenie do wysyłki przedmiotu, tak żeby nie uległ zniszczeniu podczas transportu
- dołączenie do paczki wypełnionego odstąpienia od umowy
- dołączenia do paczki dowodu zakupu
- dołączenia do paczki gratisu/ów otrzymanych z zamówieniem
1