Nie. Zamówienie należy złożyć na stronie sklepu HobbyiZabawa.pl. Po złożeniu zamówienia, przez klienta, na stronie sklepu, otrzymujemy niezbędne dane potrzebne do jego prawidłowego zrealizowania. Z drugiej strony, klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia oraz niezbędne dane do wykonania przelewu. Dodatkowo, klient jest informowany o kolejnych krokach realizacji zamówienia, tj. o wysyłce czy możliwości odbioru w punkcie.
01
W jakich godzinach sklep jest otwarty?
Jesteśmy sklepem internetowym, a to znaczy, że zamówienia można składać codziennie przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w dni wolne i święta. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, a ewentualne odbiory osobiste, prosimy uzgadniać wcześniej telefonicznie lub mailowo.
01
Czy do zamówienia otrzymam fakturę vat?
Tak. Podczas składania zamówienia proszę zaznaczyć odpowiednie pole "Dokument sprzedaży" - "Faktura Vat..." oraz wypełnić pola w adresie rozliczeniowym: "Firma" i "NIP".
Zamówienia wysyłamy na bieżąco. Najczęściej jest to w tym samym dniu jeżeli zostało opłacone do godz. 12:00. Zazwyczaj zamówienia są wysyłane z ciągu 1-2 dni roboczych. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele i święta.
01
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Wszyscy klienci otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”. Jeżeli w ciągu 3 dni od opłacenia zamówienia nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem wysyłki - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
01
Pomyliłem się wybierając paczkomat, jak mogę wybrać inny?
W przypadku zauważonej pomyłki, proszę się z nami skontaktować i podać właściwy identyfikator paczkomatu. Kontakt 24/7 na e-maila: sklep@hobbyizabawa.pl lub telefonicznie: 517759795 w godzinach: 10-17 w dni robocze.
Przy zamówieniach z opcją wysyłki jest możliwość płacenia kartą. Płatności kartą oraz inne szybkie i bezpieczne metody zapewnia partner Przelewy 24. Natomiast, przy odbiorze osobistym, takiej możliwości nie ma. Po odbiór osobisty należy się zgłosić z wyliczoną kwotą/gotówką. Grafika poniżej, przedstawia możliwe opcje płatności (Przelewy24), w sklepie Hobby i Zabawa (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):
10
Wybrałem płatność przelewem. Na jaki numer konta mam zrobić wpłatę?
Po złożeniu zamówienia, wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu, wysyłamy na e-mail podany podczas jego składania. Wpłatę należy wykonać na dane:
PW WiktoriaK ul. Michałowicza 12 43-300 Bielsko-Biała Alior Bank SA: 76 2490 1044 0000 4200 4679 1947
Czy sklep Hobby i Zabawa jest sklepem stacjonarnym?
Nie. Sklep Hobby i Zabawa jest sklepem internetowym i zasadniczo zamówienia realizujemy poprzez wysyłkę. Udostępniamy jednak odbiory osobiste w siedzibie naszej firmy - dotyczy to tylko części asortymentu.
01
Czy sklep Hobby i Zabawa wysyła zamówienia za pobraniem?
Tak, ale... Przesyłki pobraniowe realizujemy jedynie za pośrednictwem ORLEN Paczka. Wartość takiej przesyłki, łącznie z kosztem dostawy, nie może przekroczyć 400 zł. Opcja przesyłki pobraniowej dostępna jest w przypadku produktów wysyłanych w magazynu w Bielsku-Białej.
10
Jakie są opcje dostawy?
Zamówienia wysyłamy kurierem InPost, DPD, GLS i Paczką Poczty Polskiej - Pocztex24 i Pocztex48. Realizujemy również wysyłki do Paczkomat 24/7 oraz do punktów ORLENpaczka. Dla klientów z okolic lub przejezdnych, udostępniamy odbiory osobiste. Jednak ta opcja dotyczy wyłącznie asortymentu, który mamy na magazynie w Bielsku-Białej. Możliwe opcje i koszty wysyłki możesz sprawdzićtutaj.
Tak - ale nie dotyczy wszystkich produktów. Jeżeli na stronie z przedmiotem w sekcji: "Dostawa/Sprawdź koszt wysyłki" jest dostępna opcja odbioru osobistego, wówczas taki przedmiot będzie można odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych, zwrotów i reklamacji. Po skompletowaniu zamówienia, otrzymasz e-maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Prosimy wówczas, uzgodnić mailowo lub telefonicznie, konkretny dzień i przybliżoną godzinę odbioru. Jak sprawdzić dostępne opcje dostawy na stronie przedmiotu przedstawiamy na poniższej grafice (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):
10
Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiście?
Po prawidłowo złożonym zamówieniu, w którym wybrałeś jako dostawę - odbiór osobisty - w ciągu kilkunastu godzin otrzymasz e-maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Takie zamówienie możesz odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych, zwrotów i reklamacji:
Otrzymałem zamówienie i chcę je zwrócić. Ile mam czasu na odesłanie?
Każdy konsument ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, od czasu doręczenia paczki przez kuriera lub odebrania z wybranego punktu odbioru. W tym czasie, a najpóźniej w czasie kolejnych 14 dni klient powinien odesłać do nas zwracany towar.
Po otrzymaniu zwrotu, informujemy o jego rejestracji w systemie. Od tego czasu mamy 14 dni na zweryfikowanie zwrotu i wypłatę środków. Jeżeli zwrócony towar jest nieuszkodzony, nie nosi śladów używania, to wówczas zwrot środków dokonywany jest niezwłocznie. W przypadku występujących uszkodzeń, czy zużycia przedmiotu - wówczas ten czas może się wydłużyć do 14 dni. Związane jest to z określeniem ewentualnego obniżenia wartości przedmiotu.
Aby przyśpieszyć wypłatę środków, proszę zadbać o:
- właściwe zabezpieczenie do wysyłki przedmiotu, tak żeby nie uległ zniszczeniu podczas transportu - dołączenie do paczki wypełnionego odstąpienia od umowy - dołączenia do paczki dowodu zakupu - dołączenia do paczki gratisu/ów otrzymanych z zamówieniem