Objaśnienie statusów dostępności produktów w sklepie:

 

 

Dostępny

czyli na chwilę obecną towar jest dostępny i gotowy do wysyłki *

Na zamówienie - czas realizacji do "x" dni

czyli obecnie towaru brak ale jest możliwość zamówienia i zrealizowania zamówienia w czasie "x" dni **

Oczekuje na dostawę

czyli jest znana konkretna data kiedy towar będzie na stanie i zazwyczaj jest ona też podana

Wyprzedane

czyli najprawdopodobniej produkt był limitowany i nakład został już wyczerpany lub producent zakończył produkcję danego modelu

Ten produkt nie jest już dostępny

czyli to samo co w przypadku "Wyprzedane"

Na zamówienie

czyli produkt sprowadzany jest na specjalne zamówienie klienta

 Brak oraz brak przycisku: "Dodaj do koszyka"

w tym przypadku proszę zadać pytanie o możliwość zamówienia, bardzo prawdopodobne, że po weryfikacji dostępności w hurtowni oraz aktualizacji ceny - produkt będzie znowu dostępny - niestety częśc hurtowni nie posiada pliku xml do automatycznej aktualizacji i dlatego część produktów widoczna jest w formie katalogu, czyli bez możliwości zakupu - warto pytać o takie produkty

*        z zastrzeżeniem, że jak przedmiot zostanie sprzedany na portalu aukcyjnym lub w sprzedaży bezpośredniej, a status dostępności nie został jeszcze zaktualizowany, wówczas termin realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czas jaki jest potrzebny do jego sprowadzenia - nie dotyczy wyczerpanego nakładu modeli limitowanych - wówczas klient zostaje powiadomiony o zaistniałej sytuacji, a ewentualna wpłata zostaje niezwłocznie zwrócona 

**      podany termin jest orientacyjny i zazwyczaj jest krótszy, a w przypadku gdy odnosi się do edycji limitowanych i jest możliwość, że towaru nie będzie już można sprowadzić, wówczas klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o zaistniałej sytuacji, a ewentualna wpłata zostanie zwrócona