Polityka prywatności

Polityka prywatności

RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – informuje, że administratorem Państwa danych osobowych jest PW WiktoriaK Wiktoria Korusiewicz, ul. Jesionowa 14/3, 43-300 Bielsko-Biała.

Cel przetwarzania danych w zbiorze:

  • Dane przetwarzane są w zbiorze w celu realizacji zamówienia, potwierdzenia zamówienia, informowania o statusie zamówienia oraz prowadzenia wszelkiej niezbędnej korespondencji mailowej i telefonicznej.

Opis kategorii osób, których dane dotyczą:

  • Klienci sklepu internetowego
  • Klienci platform aukcyjnych
  • Klienci innych platform sprzedażowych

Zakres przetwarzanych w zbiorze danych o osobach:

  • imię, nazwisko
  • data urodzenia
  • adres zamieszkania, pobytu, wykonywania działalności gospodarczej
  • Numer Identyfikacji Podatkowej
  • numer telefonu
  • adres mailowy

Odbiorcy lub kategorie odbiorców, którym dane mogą być przekazywane:

  • Poczta Polska, InPost, RUCH
  • Firmy kurierskie
  • Brookerzy firm kurierskich
  • Hurtownie współpracujące w systemie droopship
  • Operatorzy szybkich płatności (Przelewy24, PayPro SA)
  • Firma hostingowa
  • Firmy obsługujące integrację SKLEPU z hurtowniami, portalami aukcyjnymi oraz innymi portalami sprzedażowymi
  • Firma obsługująca księgowość

Zgodnie z RODO każdemu klientowi przysługuje prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz do otrzymania ich kopii
  • edytowania swoich danych
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych
  • usunięcia swoich danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych

Wszystkie dane osobowe jakie podaje klient w trakcie rejestracji w sklepie oraz/lub w trakcie dokonywania zakupów (bez rejestracji również), są przekazywane dobrowolnie. Klient zawsze ma możliwość wglądu, modyfikowania oraz usunięcia swoich danych. Dane, które podaje klient, wykorzystywane są do realizacji złożonego zamówienia - umożliwiają kontakt z Klientem oraz są niezbędne aby zawarta umowa została należycie wykonana.