Zapisz się do naszego NewsLettera i odbierz kod wartości -10 PLN na pierwsze zakupy:  Chcę Się Zapisać

Regulamin sklepu ważny do 31.12.2022 r.

 Regulamin sklepu internetowego: www.hobbyizabawa.pl

 

 1.  Sklep internetowy www.hobbyizabawa.pl – dalej zwany SKLEPEM – prowadzony jest przez firmę:

 

Adres siedziby firmy:

 Adres do odbiorów osobistych,
 zwrotów i reklamacji:
  Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
  WiktoriaK
  Wiktoria Korusiewicz
  ul. Michałowicza 12
  43-300 Bielsko-Biała
  NIP 547-135-50-53
  REGON 241608870

 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
 WiktoriaK
 Wiktoria Korusiewicz
 ul. Jesionowa 14/3
 43-300 Bielsko-Biała

 

Założoną w roku 2010 i wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej dn.01.06.2010r pod numerem wpisu 65905.

 2.  W SKLEPIE mogą dokonywać zakupy:

  • KLIENCI INDYWIDUALNI czyli osoby fizyczne (dalej zwani Klientami).
  • PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA czyli osoby fizyczne prowadzące JDG (dalej zwani PNPK) – tylko jeżeli zakup ma bezpośredni związek z działalnością gospodarczą i nie ma charakteru zawodowego.
  • PRZEDSIĘBIORCY ZAWODOWI czyli osoby fizyczne - tylko jeżeli zakup ma bezpośredni związek z działalnością gospodarczą i ma charakter zawodowy oraz OSOBY PRAWNE i JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE (dalej zwani B2B).

 3.  SKLEP realizuje zamówienia z odbiorem osobistym oraz z dostawą na terenie Polski za pomocą firm kurierskich oraz Poczty Polskiej. Składanie i realizacja zamówień z wysyłką poza granice Polski nie jest możliwe.

 4.  Klient, PNPK, B2B w SKLEPIE może dokonać zakupu rejestrując się wcześniej na stronie SKLEPU, a także może dokonać zakupu bez rejestracji – nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

 5.  Aby dokonać zakupu Klient, PNPK, B2B musi posiadać dostęp do komputera lub innego urządzenia pozwalającego dokonać transakcji, internetu oraz posiadać czynny adres mailowy poprzez który będzie wymieniana wszelka korespondencja na linii SKLEP – Klient, PNPK, B2B- SKLEP.

 6.  KLIENT potwierdzając niezbędne zgody oraz zamówienie - zielonym przyciskiem "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty", zobowiązuje się do zapłaty za złożone w ten sposób  zamówienie.

 7.  KKlient, PNPK, B2B za złożone zamówienie może zapłacić:

  • gotówką przy odbiorze zamówienia osobiście w punkcie odbiorów osobistych, zwrotów i reklamacji (ul. Jesionowa 14/3)
  • gotówką w opcji "za pobraniem" – płatność u doręczyciela przy odbiorze
  • przelewem tradycyjnym na konto firmowe SKLEPU (Alior Bank 76 2490 1044 0000 4200 4679 1947)
  • korzystając z Przelewy24 - szybki przelew, portfel elektroniczny, karta, blik itp jakie udostępnia partner SKLEPU - Przelewy24 

 8.  Płatności Przelewy24 są realizowane przez partnera SKLEPU - firmę Paypro S.A. z siedzibą ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. KLIENT wybierając opcję zapłaty Przelewy24 musi zaakceptować regulamin Przelewy24.pl. W celu realizacji tej formy płatności SKLEP przekazuje dane osobowe Klient, PNPK, B2B firmie Paypro S.A., która jako administrator tych danych stosuje wszelkie mechanizmy ochrony danych osobowych, w szczególności wynikających z obowiązujących przepisów.

 9.  Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni, jednak SKLEP ze swojej strony będzie się starał aby ten okres był jak najkrótszy - zazwyczaj jest to do 3 dni roboczych.

10.  Cena towaru jest wiążąca przez 14 dni od daty złożenia zamówienia – zamówienie nieopłacone w tym terminie, zostanie anulowane.

11.  Ceny w SKLEPIE są cenami brutto – zawierają podatek vat i wyrażone są w polskich złotych.

12.  Do każdego zakupu SKLEP wystawia paragon fiskalny, a na żądanie Klienta, PNPK, B2B wystawia fakturę VAT na dane, które Klient, PNPK, B2B podał w formularzu składając zamówienie. W przypadku zamówień wysyłanych z magazynu zewnętrznego, Klient, PNPK, B2B zawsze otrzymuje e-fakturę, którą SKLEP wysyła na adres mailowy Klienta, PNPK, B2B podany przy składaniu zamówienia, najpóźniej w dniu doręczenia zamówienia. Składając zamówienie Klient, PNPK, B2B wyraża zgodę na otrzymanie faktury Vat w formacie PDF, na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.

13. Do każdego zamówienia dodawane są koszty przesyłki, które Klient, PNPK, B2B sam wybiera w momencie składania zamówienia. Na koszty przesyłki składają się: koszt nadania paczki/listu w oddziale Poczty Polskiej lub koszt nadania paczki w firmie kurierskiej oraz koszty opakowania (kartony, koperty bąbelkowe, wypełniacze, taśmy pakowe, naklejki adresowe). Wysokość tych kosztów może być uzależniona od ostatecznej kwoty zakupionego towaru.

14.  Gwarancja i rękojmia:

  • Dla Klienta - Jeżeli w opisie towaru nie ma informacji o gwarancji, to taki towar objęty jest gwarancją 24 miesięcy, obowiązuje rękojmia.
  • Dla PNPK oraz  B2B zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

15.  Reklamowany przedmiot należy odesłać na własny koszt na adres do odbiorów osobistych, zwrotów i reklamacji:

              PW WiktoriaK Wiktoria Korusiewicz
              ul. Jesionowa 14/3
              43-300 Bielsko-Biała

wraz z opisem usterki, dowodem zakupu i określeniem tytułu składania reklamacji. SKLEP ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji lub poinformowanie Klienta o przedłużeniu tego terminu, w przypadku gdy reklamowany przedmiot musiał być odesłany do producenta/dystrybutora czy rzeczoznawcy. W razie uznania reklamacji, naprawiony lub wymieniony na nowy przedmiot odsyłany jest Klientowi na koszt SKLEPU. W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości naprawy oraz wymiany na nowy wolny od wad przedmiot, SKLEP zwraca koszty zakupu i przesyłek reklamowanego przedmiotu na wskazany przez Klienta numer konta. W razie nieuznania reklamacji koszt odesłania przedmiotu do Klienta ponosi sam Klient.

16.  SKLEP umożliwia Klientowi, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla SKLEPU jest Śląski Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach, ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, WIIH w Katowicach.

17.  Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw Klient oraz PMPK ma prawo do zwrotu zakupionego towaru, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od jego otrzymania. W tym celu, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować SKLEP o chęci zwrotu towaru. Następnie na własny koszt, na adres SKLEPU, odesłać najlepiej przesyłką rejestrowaną, towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - oświadczenie takie Klient, PMPK może również wysłać na adres mailowy SKLEPU. SKLEP zwraca Klientowi, PMPK koszt odesłanego towaru plus najniższy koszt przesyłki jaki dostępny był w SKLEPIE w chwili składania zamówienia. Oznacza to, że gdy Klient, PMPK przy zakupie wybrał i opłacił koszt np kuriera za 18 zł, a w tym czasie dostępne były inne tańsze opcje dostawy np list polecony za 10 zł, wówczas SKLEP zwraca koszt zakupionego towaru plus koszt najtańszej przesyłki, w tym przypadku jest to 10 zł. Koszt odesłania towaru do SKLEPU ponosi Klient, PMPK i nie podlega on zwrotowi. W przypadku odstąpienia od umowy i odesłania tylko części zakupionego towaru, SKLEP nie zwraca kosztów przesyłek. Klient, PMPK ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

18.  SKLEP nie przyjmuje przesyłek, zwrotów i reklamacji za pobraniem.

19.  Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - wszelkie dane jakie Klient, PNPK, B2B podaje przy rejestracji przed zakupem bądź w celu dokonania zakupu bez rejestracji będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia.  Jednocześnie informujemy, że administratorem baz danych jest Korusiewicz Wiktoria (PW WiktoriaK, ul. Michałowicza 12, 43-300 Bielsko-Biała). Klient, PNPK, B2B w każdej chwili może modyfikować bądź usunąć swoje dane z bazy danych SKLEPU więcej.

20.  Newsletter – aby włączyć i korzystać z Newslettera, należy podać i potwierdzić w polu „Newsletter” widocznym na stronie SKLEPU, adres poczty elektronicznej, na który SKLEP będzie przesyłać kolejne edycje Newslettera. W celu aktywacji Newslettera, konieczne jest kliknięcie w link aktywacyjny, w wiadomości wysłanej na podany adres mailowy. Na Newsletter można się także zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie rejestracji konta lub składania zamówienia z równoczesną rejestracją konta w SKLEPIE. Newsletter jest usługą elektroniczną, świadczoną nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Klient, PNPK, B2B ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera poprzez wysłanie stosownego żądania do SKLEPU za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@hobbyizabawa.pl lub też pisemnie na adres: ul. Jesionowa 14/3, 43-300 Bielsko-Biała.

21.  SKLEP używa plików cookies do prawidłowego działania - więcej.

22.  Nazwy firm, partnerów, producentów oraz logotypy przedstawiane na stronach SKLEPU, są własnością tych firm i są używane tylko w celach informacyjnych.

23.  Wszelkie pytania i uwagi Klient, PNPK, B2B może zgłaszać poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie SKLEPU, bądź korzystając z danych w pkt 25.

24.  Klient, PNPK, B2B dokonując zakupu w SKLEPIE musi zaakceptować regulamin SKLEPU.

25.  Dane kontaktowe:

         tel.       517 759 795       

       mail:      sklep@hobbyizabawa.pl           

26.  Niniejszy regulamin obowiązuje od dn. 01.01.2021r.