FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy sklep Hobby i Zabawa jest sklepem stacjonarnym?

Nie. Sklep Hobby i Zabawa jest sklepem internetowym i zasadniczo zamówienia realizujemy poprzez wysyłkę. Możliwe opcje i koszty wysyłki możesz sprawdzić tutaj.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Jeżeli na stronie z przedmiotem w sekcji: "Dostawa/Sprawdź koszt wysyłki" jest dostępna opcja odbioru osobistego, wówczas taki przedmiot będzie można odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych, zwrotów i reklamacji. Po skompletowaniu zamówienia, otrzymasz maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Prosimy wówczas, uzgodnić mailowo lub telefonicznie, konkretny dzień i przybliżoną godzinę odbioru. Jak sprawdzić dostępne opcje dostawy na stronie przedmiotu przedstawiamy na poniższej grafice (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Infografika - jak sprawdzić koszty przesyłki na stronie przedmiotu w sklepie Hobby i Zabawa

Czy w sklepie Hobby i Zabawa zapłacę kartą?

Przy zamówieniach z opcją wysyłki jest możliwość płacenia kartą. Płatności kartą oraz inne szybkie i bezpieczne metody zapewnia partner Przelewy 24. Natomiast, przy odbiorze osobistym, takiej możliwości nie ma. Po odbiór osobisty należy się zgłosić z wyliczoną kwotą/gotówką. Grafika poniżej, przedstawia możliwe opcje płatności (Przelewy24), w sklepie Hobby i Zabawa (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Szybkie i bezpieczne płatności w sklepie Hobby i Zabawa - Przelewy24

Dlaczego po złożeniu zamówienia nie otrzymałem potwierdzenia na adres mailowy?

Możliwe przyczyny nieotrzymania potwierdzenia po złożeniu zamówienia to:

1) Mail z potwierdzeniem wpadł do folderu ze spamem - wówczas należy ten folder przeszukać.

2) W danych podczas składania zamówienia, został podany adres mailowy z błędem - jeżeli w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia, nie otrzymasz potwierdzenia i nie będzie go również w folderze spam - prosimy o kontakt.

3) Zamówienie nie zostało dokończone. Zamówienie zostało przerwane na którymś z etapów. Zawsze po złożeniu zamówienia, wyświetlana jest strona podziękowania "Thank You Page". Jeżeli proces zamawiania nie zakończył się wyświetleniem strony jak na załączonych niżej grafikach, wówczas prosimy o kontakt.

Po prawidłowo złożonym zamówieniu (wysyłka + płatność Przelewy24), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Strona podziękowania po poprawnej płatności w Przelewy24

Po prawidłowo złożonym zamówieniu (wysyłka + przelew bezpośredni na nasze konto bankowe), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Strona podziękowania po złożonym zamówieniu z wuborem płatności - przelew bezpośredni

Po prawidłowo złożonym zamówieniu (odbiór osobisty + płatność przy odbiorze), wyświetla się strona wyglądająca jak poniżej (kliknij w miniaturkę, żeby powiększyć):

Strona podziękowania po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym

Jakie są opcje dostawy?

Zamówienia wysyłamy kurierem InPost, DPD, GLS i Paczką Poczty Polskiej. Realizujemy również wysyłki do Paczkomatów 24/7 oraz do punktów Paczki w Ruchu. Dla klientów z okolic, udostępniamy odbiory osobiste. Jednak ta opcja dotyczy wyłącznie asortymentu, który mamy na magazynie w Bielsku-Białej. Możliwe opcje i koszty wysyłki możesz sprawdzić tutaj.

Mam inne pytanie. Gdzie mogę je zadać?

Jesteśmy w trakcie budowania bazy pytań i odpowiedzi. Jeżeli masz pytanie, napisz do nas przez formularz - kontakt.